#1 Skrevet Februar 25, 2009 Jeg lurer egentlig bare på om et hengerfeste fra nyere a4 passer på 02 modellen.. henholdsvis fra 07 mod a4 lurer på og skaffe meg et brukt da nytt koster mer en det smaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 ingen som har peil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2009 Selve hengerfestet passer men det er forskjellige ledningsnett. -02 mod har ikke can-bus og her kan man koble seg inn på baklyktene for å få strøm til hengerfestekontakten. Nyere enn A4 B6 registerert etter juni -04 har can-bus og her må man koble seg inn på originalt ledningsnett fra bagasjerommet og helt frem til rattstammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 det viktigste for meg og vite er om den hengerfete bjelken passer inn i hullene og fangeren. den elektriske biten ser jeg ikke på son noe problem. men jeg får se om jeg klarer og google frem et bilde av et fra en 02 mod jeg har bilde av det fra 07 mod og det ser ikke helt likt ut som et fra 00 modellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2009 det viktigste for meg og vite er om den hengerfete bjelken passer inn i hullene og fangeren. den elektriske biten ser jeg ikke på son noe problem. men jeg får se om jeg klarer og google frem et bilde av et fra en 02 mod jeg har bilde av det fra 07 mod og det ser ikke helt likt ut som et fra 00 modellen En liten rettelse fra mitt forrige innlegg. Selve feste til A4 B6 fra -02 til -05 skal være likt når det gjelder innfesting. På A4 B7 fra sen -05 til -08 er det forskjell fra tidligere modeller. I alle fall i følge delekatalogen/filmen til Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...