#1 Skrevet Februar 25, 2009 Så at jeg hadde hull i en slange i et rør på klimaanlegget på rs2'en idag. Må da bytte dette røret! spørsmål: Må jeg bytte olja i systemet også når jeg fyller på siden det har vært lekkasje? Skal være 2 nipler til påfylling. den ene er oppe ved radiatoren, men er den andre den på kompressoren? Skal resten egentlig være i orden når jeg ikke får opp noen feilkoder i ODB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2009 se PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2009 Flere som lurer på det med påfylling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2009 me too 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2009 Er en nippen ved radiatoren og en som står i pumpa! De bytter olje og gass til ca 1500 i molde! Olja koster 960kr (0.25l) på møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2009 Ok. Hvem nippel fyllte dem på i? Er vel den på kompressoren dem helst skal fylle på? Lurer på om jeg mangler et rele i boksen i vannkassa`også. Kan det stemme at det skal sitte et rele til AC der? Fikk sammen røra osv på min i går så hadde vært fint å få det til å fungere snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...