#26 Skrevet Mars 4, 2009 bestilt meg dvd jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 4, 2009 hmmm..merkelig..kan ikke se en eneste bil med overflødig plastikk der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 4, 2009 hmmm..merkelig..kan ikke se en eneste bil med overflødig plastikk der? Det kalles god smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 4, 2009 : smil :: smil :: smil : det som gjør filmen så KNALL:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 4, 2009 ikke EN stygg bil der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 4, 2009 (endret) og det gikk jaggu fort å få dvd'n, bestilte 27 jan og i dag lå den i postkassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 4, 2009 og det gikk jaggu fort å få dvd'n, bestilte 27 jan og i dag lå den i postkassa Er det fort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 4, 2009 og det gikk jaggu fort å få dvd'n, bestilte 27 jan og i dag lå den i postkassa høres ut som det blir DVD på neste lokallagstreff;) PS fyti kata mye gromt i den linken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 4, 2009 Er det fort? Tja det sto 2-3 uker på levering når jeg bestilte så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 5, 2009 Og vips så hadde jeg bestillt meg en DVD http://www.wagenwerks.net/dvd/filmsvol1dvd.html Kom i posten i dag allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 10, 2009 og da lå den hjemme her:D ikke 2 uker etter engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 10, 2009 Saaaaaaaaatan så FET bil ! B5 i hvitt er faktisk utrolig pent ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 10, 2009 Er ikke med på den skiboksen han har satt på taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 10, 2009 Fy flate for noen rå filmklipp de har, og ikke minst bildene:) DVD på vei til meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 16, 2009 Gutta har lagt ut ny video, denne gang av en Jetta\Bora:) http://www.wagenwerks.net/video/nero.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 16, 2009 (endret) Får vondt i lommeboka når jeg ser sånt (PS- Send en PM dersom noen vet hvilken sang som spilles!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 17, 2009 Ganske kjapp levering fra de gutta! Bestillte DVD'en 10.mars og hadde den i postkassa 14.mars:) Kul DVD:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 17, 2009 Får vondt i lommeboka når jeg ser sånt (PS- Send en PM dersom noen vet hvilken sang som spilles!!) " Girls want shoes " Wagenwerks gutta skuffer aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 17, 2009 bra film uten tvil... vil på treff nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 17, 2009 " Girls want shoes " Wagenwerks gutta skuffer aldri "Girls Love Shoes" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 18, 2009 Da var noen filmer shoppa Feeeeeeeeet forfilm iallefall, så dette må være bra !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 22, 2009 Ja ja JA!!!! Rå filming av råe biler, kan ikke bli bedre!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 23, 2009 Utrolig at de gutta aldri skuffer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 27, 2009 Nydelige biler, og helt rå filming/klipping. Måtte jo vært helt topp og tatt en VACN-tur til ett stort VW-treff i statene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 13, 2009 Man kan nå kjøpe nedlasting av den filmen som var utsolgt for 7$ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...