Kabel til S6LED lykter - delenummer??

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe med delenr på kabelen og evt annet eg trenger under installasjon av dette?

Holder på å felle inn i fronten på en A6-4B.

Ser kontakt har 3 pinner, med regner med det kun er de 2 yttre som er i bruk, så om noen har info om hvilken plug som er til + og - hadde det vært kjekt. (men er vel strengt tatt ikke nøye med hvilken som er hva på LED, eller?)

Også hyggelig om noen kan poste ett bilde av innfestningen som er brukt på S6. Kan jo hende den er kjekk å se på når fester skal "støpes"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og med "nøye" så mente eg at polaritet ikke er så farlig på led..... luringen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser kontakt har 3 pinner, med regner med det kun er de 2 yttre som er i bruk, så om noen har info om hvilken plug som er til + og - hadde det vært kjekt. (men er vel strengt tatt ikke nøye med hvilken som er hva på LED, eller?)

Alle 3 skal brukes. 2 er pluss og 1 er minus. Kontakten er flat på en side, men husker ikke om det er de 2 mot flatsiden eller mot den andre siden som skal være pluss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, men har koblet og testet nå:-) 2 + og 1 -

Noen som har peiling om eg kan kjøpe en overgang fra den kabelen som eg allerede har til tåkelysene som stod der fra før, og inn på de nye??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og med "nøye" så mente eg at polaritet ikke er så farlig på led..... luringen

Å ja, da så, blir litt sånn: Misforstå meg rett: haha :

Du må legge ut bilder når de er montert da, eller så kan jeg ta meg en tur ut. Hvordan gikk det med vag-com avlesningen egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 3 biler som trenger vagcom:-( Bare å ta en tur en dag. Holder på å skjære til stylingsettet til lyktene. Tror d blir bra!! Men kommer til å legge ut bilder etterhvert også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.