#1 Skrevet November 25, 2004 Legger ut bilder av gamle bilen pga litt savn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2004 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2004 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2004 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2004 Veldig fin bil altså! Rent å pent, ikke for mye stæsj.. Leit å kvitte seg med noe man er gla i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2004 Takk.- Jeg var så vedlig dum og kvittet meg med den. Legger ikke merke til savnet før man ikke har den lenger. Jeg var godt fornøyd med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2004 Clean bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Clean bil. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2004 kjempe pen jetta:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2004 Bildene av den fine Jettaen fikk meg til å savne Golfensom jeg solgte i 2000 eller 2001. Håper det ikke gjør noe at jeg legger inn bildene i tråden din? Likheten er nemlig slående.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2004 Med 9*16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2004 Et siste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2004 Fin bil, jeg like litt skarpe kanter på biler. :-) Nei da, det ødelegger da ingenting det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 25, 2004 Den golfen var fiiiin!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...