#1 Skrevet Februar 26, 2009 Hei. Har nylig chipet bilen, BSR chip fra autopower. Får ikke mer en 0,5 bar. Har byttet veivhus ventilasjon og n75 ventil men ingen respons. Hva kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2009 lmm,coiler trykkslanger som dettet av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2009 Når jeg kjører litt på i oppoverbakken så hører jeg det ekstra godt at det suger/suser optimalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2009 Kjør vag com, har du ingen feil da, så spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2009 Sjekk at N75 ventilen faktisk står rett vei. Om den er montert feil vei, får du ikke mere enn 0.5 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2009 jeg hadde samme problem på min b5 med chip og bsr og forge resirk fra autopower 214hk. jeg hadde en lekasje som jeg ikke klarte å finne. men så tok jeg og skrudde av luftmengdemåleren og putta inn en lakkboks og stramma til slangeklemma igjen også tok jeg ut n75 og putta luftpistolen til kompressoren min inn der og stramma en slangeklemme så det blei tett og plåste forsiktig inn luft i systemet og hørte meg fram til lekasjen. hadde aldri finni den uten å gjort det. og da var det en lekasje i et rør som går ut fra motorblokka under manufoilen. det har med oljeutlufteren å gjøre, fik buttet dette selv- var jævelig trangt nedi der men, det kostet meg ca 1500 i deler. da blei den tipp topp og jeg hadde 1.4 i trykk etterpå -bilen gikk som faen etterpå. da ble også mye av susinga borte også når jeg ga på. men til gjenjeld så fikk jeg et helt annet bunndrag. bilen kjentes tight og fin og motorlyden ble mørkere og heftigere. vil også anbefale å sette på åpent luftfilter hvis du ikke har det. da får du en fet lud når du slipper gassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2009 Må få sjekka den slangen da! Noe mer det kan være da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...