#1 Skrevet Februar 26, 2009 Har problem med at langlysene på min cq ikke vil "holde". Så når jeg prøver å slå de på, hopper de bare tilbake i nærlys stilling. Tenkte dette var et rele problem, så jeg skaffet et rele fra huggeren for å teste. Dette virket delvis, lysene holdt ca 30 min for så å gå tilbake til nærlys. Så jeg bestillte et nytt rele og satt det inn. Da virket ikke lysene igjen. Hverken med nytt eller gammelt rele. Har ogsp byttet bryteren bak rattet. Noen som har peiling på hvor feilen ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2009 Hadde akkurat samme problemet på min 90 for et år siden. Byttet bryteren bak rattet, hovedbryteren(0-1-2) og 2 relèer. På min var det relèet som var gåent. Delenr. 443 951 253A og delenr. 7MO 951 253. Mye om og men hos Møller fordi de fant ikke ut om bilen hadde blitt levert med automatiske kjørelys i -85, noe vi til slutt fant ut at den hadde:) Ta en sjekk om du har fått riktig relè, evt. bytt hovedlysbryteren. Den er det ofte varmgang i. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...