#1 Skrevet Februar 26, 2009 Skulle montere kassa på bilen idag og fikk et aldri så lite tilbakefall nok en gang da vi oppdaget at festet er ødelagt der "braketten" til motorfestet festes.. Regner med at det ikke er holdbart å kjøre med slik det er, og er det noen som har noen formening om sveising og holdbarhet her? Har satt ring rundt problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2009 Jeg fikk sveisa opp feste på min gamle A3 for 4 år siden. Så jeg ville tro at det kan fikses. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2009 Sveis ivei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2009 Okei, da satser jeg på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2009 Nå har jeg kanskje en helt ny slik brakett liggende i garasjen........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2009 Det er ikke braketten som er problemet men selve festet på girkassa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2009 Jeg fikk sveist noe lignende hos sveis og påbygg på sola , dyktige folk. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2009 Åja, husker du hva det kostet? Sånn at jeg har noe å gå ut ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...