#1 Skrevet November 25, 2004 Hei,har akkurat meldt meg inn i klubben etter å ha tyvtittet på forumene et par år.Har tre vag + en veteransaab 99.Har" verksted"på Biri .Virker som det er bra folk innpå her.Hilsen Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2004 Velkommen i klubben og på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2004 Velkommen inn At det er bra folk her er det ingen tvil om. Masse mekkekunnskaper også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2004 Velkommen skal du vere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2004 Velkommen inn i klubben og forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2004 Velkommen inn i riktig klubb og lokallaget: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2004 Hmmmm... verksted ja Velkommen til lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2004 Velkommen inn i klubben!! Så får du ta deg en tur til neste lokallags samling.. 5. des på Rudshøgda Cafè kl 19.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2004 takk for hyggelige tilbakemeldinger.Stikker innom Rudshøgda hvis jeg kan,jobber endel innafor og har ikke helt oversikten ennå om jeg er hjemme da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2004 Ok, det høres bra ut. Velkommen skal du iallefall være.. Håper på at det blir litt oppmøte da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2004 Velkommen hit ja Du var kollega av samboeren min, Gro Anita, om jeg skjønte det rett ? Også bursdag i dag, da gitt. Jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 28, 2004 Velkommen skal du vere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 28, 2004 Stemmer det Thomas,fikk litt bakoversveis da hu kom i S6!Men da hadde vi jo plutselig endel å prate om da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 2, 2004 Velkommen! Da er vi begge to nye i lokallaget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...