S6 AAN slokner på tomgang og kveles ved vanlig kjøring....?

Anbefalte innlegg

Lettere modifisert AAN motor med bla 7a kammer, netics SE50, 100mm LLM, 440 dyser, jonus program etc etc.... Så er gjerne ikke noe standard problem her, men likevel temmelig irriterende.

-Starter først fint og flott og summer fint på tomgang da den etter å blitt varm begynner å dale på turtall og klarer ikke ta seg opp igjen så den slokner.

-Neste og største problemet er at bilen stopper ved normal kjøring, dvs ikke noe særlig pådrag men jevn gass.

Detter ned på turtall og skjer nix og nada om en trykker gassen i bånn, finns ikke sjans å holde bilen i gang med å trille med den i giret heller... så om en setter den i fri og lar den stoppe, for så å starte den igjen med nøkkelen så går den fint igjen, en stund.

Dukker ikke opp noe feilkoder som forklarer dette, har prøvd å rense å byttet LMM, Lambda, tomgangsregulator, har egentlig vært innom endel ting uten hell.

Noen som har vært borti lignende? TPS? spenningen til bensinpumpe? hjerne? andre følere eller shait som lager krøll???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bensintrykksmåler så du får fulgt med på bensin trykket? min var litt sånn når bensinpumpa begynte og bli dårlig. men min er så si standard, bare eksos, chip og bråkefilter:P den bare døde og når jeg startet igjen så varirerte det om den gikk i 2 min eller 1 time.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare måler ute i motorrom, men skal ta og flytte den og sjekke dette... Er Bosch 044 pumpe på denne, skal vel litt til at den plutselig leverer for lite ved vanlig kjøring, men verdt et forsøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.