#1 Skrevet Februar 26, 2009 Startet opp i morres, og låsen til bakluka går av og på konstant. Endte opp med at jeg måtte dra ut sikkringa til sentral låsen, da gikk det over. Åpnet og klappet igjen men det nytter ikke. Som mange kjenner til er det 2 stk berørings "sensorer" bake for å åpne, og ikke en fysisk plasthendel som må klemmes inn for å åpne luka. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 det er nokk ein av dei to driverene/mikrobryterene som er def. det er det som er vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2009 skal sjekke litt ut ang det du nevner! Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 Skrudde av alt idag og jeg tror denne enheten er synderen: Koblet av de sensorene for å åpne luken manuellt, låsemotoren var like spedalsk enda. TIl slutt dro jeg ut den grønne kontakten som vist, da roet alt seg helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...