#1 Skrevet November 25, 2004 synes det tar lang tid for at det kommer varme i varmapparatet... når jeg har kjørt ca 3 km begynner d å komme så vidt litt lunk. kan dette stemme på min bil ,passat ,2000mod ,diesel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2004 Kjøp deg tilleggsvarmer eller bensinmotor. Er dieselmotoren nok din som har skylden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2004 Dieselbiler har ikkje som vane å bli så fort varme heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Dieselbiler har ikkje som vane å bli så fort varme heller... For ikke å snakke om dieselbiler! De er ikke kjent for å bli varme med en gang nøkkelen vris om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Kristoffer Evjen For ikke å snakke om dieselbiler! De er ikke kjent for å bli varme med en gang nøkkelen vris om Jo det var faktisk akkurat det eg snakka om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Jørn Grande Skogvoll synes det tar lang tid for at det kommer varme i varmapparatet... når jeg har kjørt ca 3 km begynner d å komme så vidt litt lunk. kan dette stemme på min bil ,passat ,2000mod ,diesel. eller bare gjør som meg kjøpe deg motorvarmer og kupevarmer. er det beste synes nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2004 Jepp Begge deler er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...