#1 Skrevet Februar 27, 2009 Jeg skal bytte ut foringene i bærebrua på Golfen min. Den bakerste foringa gikk greit å få ut, men den fremste sitter som bare det! Noen som har no forslag på hvordan jeg får ut den foringa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 Hydraulisk presse..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2009 Og det får jeg kjøpt til privat bruk, til en ålreit pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2009 http://www.biltema.no Art nr: 15-834 1799,- For eksempel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2009 Når jeg tenker meg om, så har vi faktisk hydraulisk presse, som kan presse opp til 100 tonn ... haha! xP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...