#1 Skrevet November 25, 2004 noen som kan forklare meg årsaken til at varmeapperatet er så rart ? dvs at bryteren er omvendt. Dvs at på 0 er den på, og 3 slått av.. men når bryteren er på 3 kommer det litt luft likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2004 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2004 Nå vet ikke jeg hvilken bryter (slik som man vrir på regner jeg med) og bil (den i avataren?) du har, men det er ikke muligheter for at den "ytterste knotten" er satt på 180grader feil da? Litt luft skal det vel komme selv om bryteren står i av-posisjon. I instruksjonsboken på min bil så står det at viften alltid vil gå litt rundt selv om bryteren er i av-posisjon. Eneste muligheten for å stenge for all luft er å sette bryteren på omluft (rart dette, får ikke brukt viften på omluft ). Men dette kan selvfølgelig være annerledes på din bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...