#1 Skrevet Februar 27, 2009 Hei Hvor kan man kjøpe kjølevæske G12? Har funnet det på bensinstasjonen og hos min lokale VW-forhandler... Men det er jo så svinedyrt. Har tittet litt etter dette hos Thorshov Bilrekvisita og Biltema men har ikke funnet det. Noen som har tips? PS: Bor i Østfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 Hei Hvor kan man kjøpe kjølevæske G12? Har funnet det på bensinstasjonen og hos min lokale VW-forhandler... Men det er jo så svinedyrt. Har tittet litt etter dette hos Thorshov Bilrekvisita og Biltema men har ikke funnet det. Noen som har tips? PS: Bor i Østfold Da har du ikke titta godt nok;) De har det på Biltema i Sarpsborg, selv jobbet der for ikke veldig lenge siden, så der har de det til en billig penge. De har det også på Mekonomen og liknende sjapper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2009 Jøss, sier du det.... Da må jeg sjekke litt til ja. Fant det ikke i katalogen til Biltema... Så kun G30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2009 mekonomen sin castrol er vel g12 eller bedre g12+ denne var ike så veldig dyr for 4 liters kanne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2009 Vi har hatt det hvertfall, jobba der i fjor, så vet ikke om de kan ha gjort om noe.. Men mekonomen eller kanskje Meca er vel de som er rimligst i merkekjedene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2009 G12, er ikke det den røde kjølevesken? Kjøpte 1,5 liter konsentrert på møller og betalte vel 150 kroner eller noe slikt. Syns ikke det var så helt galen pris jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2009 Kjøpte G30 RØD på Esso stasjonen her i distriktet.. funker helt ok.. tror ikke det gjør noen skade, men var ikke billig ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2009 Betaler 100kr for en liten konsentrert G12+ på statoil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2009 Endte opp med å spinne innom Biltema. 1 liter klar-til-bruk flaske kosta 55,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2009 Det var jo dyrt! 1,5 liter konsentrat rekker til minst 3 liter ferdig, og kosta 150 kroner... Så hvis denne er ferdigblanda og kosta deg 55 kroner så var den dyr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2009 Hehe... Joa. Får sjekke min lokale VAG sjappe neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 27, 2009 Er fortsatt dyrt med frostveske, jeg har av forskjellig grunne brukt vel 15 liter konsentrert pga bytting av toppakning, bytting av frost veske rett før det, bytting av turbo etc. Så blir fan meg fort 1000-1500 i frostveske bare på noen mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2009 Det var jo dyrt! 1,5 liter konsentrat rekker til minst 3 liter ferdig, og kosta 150 kroner... Så hvis denne er ferdigblanda og kosta deg 55 kroner så var den dyr! Du har vell den nye G40 tror jeg som er erstatter til G12... Mye betre! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 2, 2009 http://oljelageret.no/shop/osc/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 2, 2009 G12, er ikke det den røde kjølevesken? Kjøpte 1,5 liter konsentrert på møller og betalte vel 150 kroner eller noe slikt. Syns ikke det var så helt galen pris jeg da... Wow...Nå vet ikke jeg hva jeg må gi for enn kanne med G12 på jobb (hos Møller), men vet jeg betaler 25 kr for en liter med vanlig motorolje der, da pga av rabatten ? Hva koster enn slik Shell Helux "used by Farrari" olje på bensinstasjonen da ? Ikke 25 kr vertfall Gjerne 125 kr ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 2, 2009 Har jo denne da: http://www.bema.no/product/2994828/ Men da må du ta kontakt for å finne nærmeste forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...