#1 Skrevet Februar 27, 2009 (endret) Hei !! Tirsdag 3 mars er det lokkallagsmøte for de som ønsker Det blir litt snakking om grenlandstreffet og hva som gjenstår for å få dette spikra, ellers blir møtet som vanlig med pizza og det sossiale. Håper mange møter opp slik at vi kan finne litt aktiviteter/treff som vi kunne tenkt oss å møte opp på. MVH Stian olsen fin om dere sier ifra om dere har mulighet til å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 Jeg kan på Tirsdag !!!!! Jeg er i London på Mandagen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2009 flytter møtet til tirsdag ..... virker som om dette passer bedre for de fleste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 flytter møtet til tirsdag ..... virker som om dette passer bedre for de fleste Ikke meg: bh : Får ta det igjen neste gang igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2009 Jeg kommer vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2009 I'll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2009 oppmøte på rio eller vil noen være med på felleskjøring fra moheim ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2009 møter opp på moheim jeg om jeg får start på udyret mitt ! Om den ikke skulle gjøre det ringer jeg deg og heiker !! Bare gi lyd når evnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2009 møter opp på moheim jeg om jeg får start på udyret mitt ! Om den ikke skulle gjøre det ringer jeg deg og heiker !! Bare gi lyd når evnt. jess deal kvarter 20 min før eller no burde vel funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2009 minner om møtet i morgen for dere som vil blir felleskjøring fra statoil på moheim klokken 1845 ca .... dere som vil kan såklart møte opp direkte på rio pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2009 98049272 er nummeret mitt hvis det skulle være no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2009 Telemarksporten kl 18,40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2009 helt riktig vell møtt !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 3, 2009 kan jo ikke idag heller, sitter på skolen med prosjekt.. men får satse på neste gang! ha det gøy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2009 hadde vært kos med litt fler på møtene !!! 4 stykker med meg idag, men vi koset oss og fikk snakka litt om treffet 23mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...