#1 Skrevet Februar 27, 2009 hei! har skrudd av hengerfestet på min golf 4. men jeg lurer på om det er noen måte å koble av strøm kontakta, slik at jeg får den vekk og, ser ikke pent ut med den på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 Trur koblingane går inn på nokre kontakter på venstre baklys. Syns eg har sett at der er koblinger klargjort for hengarkontakt med meg der. Ledningane regner eg med kjem inn rett nedom og til venstre for innfestninga til låset for bakluke. Om ikkje det er forskjell på forhjulstrekk og 4motion då. Eg har en smule mindre reservehjulsbrønn og heva gulv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2009 ok, takker for svar! skal se etter det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2009 kappa alt vekk med en bajonett sag hehe. ledning og feste.. 2 år og alt funker enda(baklys osv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg har originalt hengerfeste på min IV, og jeg skrudde av selve "kula". Kontakten sitter jo i samme festene som kula, så den løsnet i samme slengen. Deretter sveiset jeg på kontakten lengre oppe på braketten kula er montert i, men jeg snudde den 90 grader slik at den peker nedover. Borret hull i nedre leppa på bakfangeren med hullbor i riktig størrelse slik at kun lokket på kontakten er synlig. Nå legger man ikke merke til kontakten lenger. Og skulle jeg få bruk for hengerfestet, er det bare å skru på kula med de to skruene, og kontakten ligger klar for bruk Edit; Jeg fjernet, som nevnt over, kun kula, ikke selve hengerfestebraketten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...