8.5x17 felger med 205/40-17 dekk?

Anbefalte innlegg

Noen som har bilde av denne kombinasjonen på Golf 3, vanlig, Variant eller andre biler? Har litt forskjellige ringer liggende til ZW1 felgene men er redd 8.5" bredde gir for mye strekk men felgene blir jo dobbelt så tøffe ;)

 

http://www.tyrestretch.com/ har bare bilder av 205/45 på 8.5" bredde, ikke 40 profil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VFW_00009.jpg

205/40/17 falkens on the fronts here...17x8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på :D Er jo "poppis" med 205/40 og 195/45 på 9" så da går det vel på 8,5" også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir bra med den kombinasjonen Petter! kjør på! Har desverre ikke noe bilde, men hadde denne kombinasjonen en gang med pirelli dekk og det var knall!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205/40/17 falkens on the fronts here...17x8

 

Gleder meg til å få de på bilen ja : smil : Men er det bare 8"? Jeg vingler mellom 8" og 8.5".....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som 8x17 er bredt nok:

 

mycaratvwfest.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her også, 205/40-17 på 8x17 felg.

 

_JL39010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

misunner deg de felgene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205/40-17 på 8.5x17, funker det også: : smil :

 

Afbeelding061.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 205/40-17 på 8,5" felg. Fin dimmensjon det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

misunner deg de felgene!

 

Har to sett som jeg har kjøpt billig for å pusse opp, ett i Norge og ett i Tyskland. 4 bolts til Golfen og 5 bolts til Urquattroen. Går fort kroner når jeg skal pusse de opp, men blir forhåpentligvis bra sluttresultat :)

 

Litt synd at RH gikk konkurs nå i januar :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 205/40-17 på 8,5" felg. Fin dimmensjon det!

 

Fant bilde av Brock B1 felgene dine ja, ble litt skeptisk pga relativt MYE strekk : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene blir jo dobbelt så tøffe ;)

 

Her har du virkelig forstått det Petter, dette kan bli knallbra tror eg : rock :

 

Såg skikkelig bra ut på bildene som er lagt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant bilde av Brock B1 felgene dine ja, ble litt skeptisk pga relativt MYE strekk : smil :

 

Var ikke sååååå mye strekk men. kommer jo an på hva du trenger det da.. får jo 215/40 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke sååååå mye strekk men. kommer jo an på hva du trenger det da.. får jo 215/40 også.

 

Dekka er allerede handla, og da ble det 205/40-17 for maks senking (gewinde bestillt). Har ikke racermotor så det er sikkert bredt nok ;)

 

Vil ihverfall ha samme felgbredde og dekkdim fremme og bak pga. syncro så blir det lettere å bytte om dekka for jevnere slitasje. Greit å spare litt på viskosekoblingen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av fasiten her Petter, ligger i åssen dekk du har :) Noen merker vil gi rett dekkside på 8" mens andre vil være godt strekt. Også det samme på 8,5". Så fortell nå åssen dekk du har handla :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble billig dekk denne gangen desverre :(

 

Kumko Ecsta SPT KU31

 

ECSTASPTKU31.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lagt nankang 205/40/17 på mine 8x17 nå.. Ble ikke så mye strekk som jeg hadde ønsket, men ble a skråe sider i hvertfall..

Og nankang er er jo smale i forhold til andre merker..

 

Kan se om jeg får knipset bilde i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lagt nankang 205/40/17 på mine 8x17 nå.. Ble ikke så mye strekk som jeg hadde ønsket, men ble a skråe sider i hvertfall..

Og nankang er er jo smale i forhold til andre merker..

 

Kan se om jeg får knipset bilde i morgen :)

 

Bilder er et must ;)

 

Jeg solgte mine dekk til ett klubbmedlem i nød, så må handle meg nye, felgene er fortsatt ikke klar. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par bilder av Nankang NSII i 205/40/17 på 8x17

 

DSC00232.jpg

 

DSC00234.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.