#1 Skrevet Februar 27, 2009 Hei! Legger ut for en kompis. 2000mod s4 b5 (2.7 biturbo) . Bilen har helt dødt dash bord, ingen instrumenter fungerer og bilen vil ikke starte. starteren går når han kinner, men starter ei. bilen ble slik etter han hadde satt in ny bensin pumpe. ingen sikringer er gåene. Noen som har vært borti lignende problem? hvor begynne å leite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 hmm hørtes ut som om instrumentene er koblet ut elns?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2009 Prøvde han ta av batteriet som jeg sa i går? Kan evt svinge innom og sjekke feilkoder som jeg og så...bare be han ringe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2009 Prøvde han ta av batteriet som jeg sa i går?Kan evt svinge innom og sjekke feilkoder som jeg og så...bare be han ringe ja, han prøvde å koble av batteri igår, men hjalp ikke, han ga det et forsøk til å lot batteri stå koblet av over natta, men har ikke snakket med han siden det. skal si fra at han kan ringe deg om feilkoder jeg! takker for hjelpen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2009 hmm hørtes ut som om instrumentene er koblet ut elns?? hva mener du? han har ikke koblet noe på instrumenter nei, kun satt in ny bensinpumpe fordi den gamle var gåen. etter å ha satt in ny var dashen død 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2009 løfter denne, bilen er ikke igang enda... noen som har opplevd ligndende? Er også på jakt etter koblingskjema.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2009 Høres jo veldig ut som sikringer, men om disse er sjekket så... Er det noe annet som er dødt i bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2009 etter han fikk ladet batteriet noen dager virket instumentet som det skulle igjen Ang at den ikke starta var det noe dårlig kontakt i bensinpumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...