#26 Skrevet November 28, 2004 Jeg så dem ikke på VWVortex først, oppdaget dem der etter at jeg hadde postet dem her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 28, 2004 Smaken er som baken;) Jeg liker "feiten" bedre og bedre.. Designet på felgene minner meg om slike "kors" som en kan se på endel amerikanske Choppere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 28, 2004 Designet på felgene minner meg om slike "kors" som en kan se på endel amerikanske Choppere... Også kjent som et tysk jernkors, eller Malteserkors, brukt bl.a. i tyske militære medaljer i århundrer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 28, 2004 A8'en var nydeleg. Men felgene på "folkevogna" var rett og slett STYGGE!!! Øydelagt bilen jo. Såg ut som en overstyla passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 29, 2004 Også kjent som et tysk jernkors, eller Malteserkors, brukt bl.a. i tyske militære medaljer i århundrer. Ahh, riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 29, 2004 Nydelig og sinnsykt gjennomført bil da. Felgene var bare konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 29, 2004 Felgene var bare konge Yep - et sært og kuult valg Sjøl om mange andre modeller kunne sett like bra ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 29, 2004 Tøff bil uansett det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...