#1 Skrevet Februar 27, 2009 Fikk plutselig nøkking i motoren under kjøring nå idag, først nøkking-så kom begynte motorlyset å blinke.. Ville ikke gå på alle sylindre verken under kjøring eller når den sto på tomgang.. Sto i kanskje 30-35 sekunder, så forsvant motorlyset, men motoren gikk fortsatt ikke for full maskin. Stoppet og startet den, og gikk fortsatt ik som den skulle, skulle kjøre å parkere den, så med en gang jeg tok løst, så gikk den som normalt... Hva kan det være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2009 Coil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2009 Luftmassemåler? Prøv å dra ut kontakta til den, da går den i et slags nødmodus, men hvis det er den som er defekt vil du ikke få nøkking.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 jeg har opplevd akkurat det samme det var coilen den kostet 512kr ok er byttet uten en eneste skrutrekker. jeg byttet to på under en mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2009 jeg har opplevd akkurat det samme det var coilen den kostet 512kr ok er byttet uten en eneste skrutrekker.jeg byttet to på under en mnd Prata me en kompis som jobber på møller, og fikk samme svaret hos han.. å møller er jo sef stengt idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2009 Tips! Begynn med diagnose Dumt ås kifte noke som funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2009 Tips! Begynn med diagnose Dumt ås kifte noke som funker. Har ikke tilgang på diagnose utstyr.., å jeg kjører ikke 4mil til møller slik som bilen er nå.. Men er jo vanli "symptomer" på at en coil har tatt kveld..så får nå se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2009 det du gjør er å starte bilen også kobler du fra en og en coil til du finner den som det ikke skjer noen ting når du kobler fra da er det den som er gåen. den ene min hadde faen meg knekt i to den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2009 det du gjør er å starte bilen også kobler du fra en og en coil til du finner den som det ikke skjer noen ting når du kobler fra da er det den som er gåen. den ene min hadde faen meg knekt i to den. Takker, skal gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2009 den ene gangen jeg byttet coilen så lyste den gule varsellampa om avgassproblem i nesten to dager før den plutselig ble borte av seg selv. så hvis den lyser etter at du har byttet coil så ikke bry deg om det-det blir borte av seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2009 den ene gangen jeg byttet coilen så lyste den gule varsellampa om avgassproblem i nesten to dager før den plutselig ble borte av seg selv. så hvis den lyser etter at du har byttet coil så ikke bry deg om det-det blir borte av seg selv. Ok, skal få sletta feillageret uansett når coilen er skifta Btw, tikker FSI pumpa mye i din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2009 fsi pumpa? vet ikke hva det er jeg? men har ikke hørt noe tikking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2009 Da var coil nr1 skiftet, og bilen går nå som den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 4, 2009 bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 4, 2009 bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...