#1 Skrevet Februar 28, 2009 (endret) jeg har en passat 2000 1.8.. den skyter(skyter ikke mye men poffer litt) i eksosen å bruker litt mye bensin.... har gått over vacum slanger,bytta div deler som kan være feil, massemåler å lambda er nytt... noen som veit/har no tips om hva det kan være? jeg hakke peil på hva det kan være... får heller ikke opp feil ved diagnosetest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2009 Temperatursensor for motorstyring er en gjenganger. Billig og enkelt å bytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2009 Map føler`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Temperatursensor for motorstyring er en gjenganger. Billig og enkelt å bytte.. hvor er det den sitter henn? har byttet en tempføler som sitter bak på toppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2009 Map føler`n? er det det på en bil uten turbo da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2009 det er ikke turbo på bilen.... en jeg kjenner sa det også kunne ære no legering på en ventil, så den ikke tetta godt el noe? kan dette stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2009 ville nok prøve å bytte vanntempføleren G-62 først som nevnt over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2009 da får jeg prøve å bytte den:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...