#1 Skrevet Februar 28, 2009 (endret) Kan bare slette denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 Og hvordan var fremgangsmåten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 Det lurte jeg på og hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Skal funke med en gaffel og vippe opp forsiktig.. Det gjorde det hvertfall på A4'n jeg hadde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2009 Er det ikke et helvette å sette på igjen desse?? Gjorde dette med cabrioleten jeg hadde, og det var et helvettes styr å få viserene til å vise riktig igjen etterpå... JEG skal i alle fall ALDRI gjøre noe sligt igjen.. Men den gang brukte jeg også gaffel... funka fint det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...