Anbefalte innlegg

Til alle jenter/kvinner, eventuelt gutter med overdrevent god kontakt med sine feminine sider.

Legger ut denne for vår tidligere klubbvenninne Gunn Merete Bergli. Også kjent som primus motor for Pink Racing.

For spørsmål vedrørende dette, eller påmelding, send en E-post til: gunn@pink-racing.com

paglatta.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne dagen er nok bare for jenter, men før noen roper på liketillingsombudet: Ringsakerprosjektet arrangerer slike treff hver måned, for all motorinteresert ungdom i distriktet. Jeg overvar et arrangement ifjor, som avisjournalist, og anbefaler det gjerne.

 

Ringsakerprosjektet er et tverretatlig prosjekt der man forsøker ut nye måter å oppnå bedre trafikksikkerhet. Et vikår for å få kjøre friskt på banen, og for å bli med til Vålerbanen i juni, er at man skriver under en kontrakt med lensmannen om å kjøre normalt i ordinær trafikk. Ikke dumt det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VAr lignende proskjekt i hedmark, de dro også til vålerbanen.. var knall det for de som var med, men var jo de som kjørte værst i trafikken som var med, å det hjalp ikke stort så jeg..

 

Edit: Gunn ikke medlem mer? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunn har valgt å forlate oss for en periode ja. Sikkert en fornuftig grunn. :)

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har satt meg så hardt inn i hva dette ringsakerprosjektet innebærer.

Men slik jeg forstår det som står lengre opp i tråden her, så hadde vi samme opplegget på Lillehammer for noen år siden. Og det fungerte helt topp!

 

Som sagt, så kan spørsmål eller påmelding rettes til gunn@pink-racing.com

Eller så har hun gående en tråd på bilforumet om det samme... (Utrolig nok en tråd som fort ble full av drittkasting og usaklige innlegg. Det skjer vel aldri på bilforumet???)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunn har valgt å forlate oss for en periode ja. Sikkert en fornuftig grunn. :)

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har satt meg så hardt inn i hva dette ringsakerprosjektet innebærer.

Men slik jeg forstår det som står lengre opp i tråden her, så hadde vi samme opplegget på Lillehammer for noen år siden. Og det fungerte helt topp!

 

Som sagt, så kan spørsmål eller påmelding rettes til gunn@pinkracing.com

Eller så har hun gående en tråd på bilforumet om det samme... (Utrolig nok en tråd som fort ble full av drittkasting og usaklige innlegg. Det skjer vel aldri på bilforumet???)

 

SHE´s BACK :evil::evil::evil::evil:

 

nei jeg valgte å faktisk ikke bli medlem på nytt pga fant litt useriøst til tider..

ble medlem i sommer å enda ikke fikk medlemskort.. så.. men så savna jeg det litt å :P utrolig nok : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pressemelding fra Ringsakerprosjektet

 

Torsdag 19. mars 2009

 

 

 

Bilglade jenter skal til Moelv på lørdag

 

_ Moro og ferdighets-

 

trening på NAF-banen

 

- Bli med og kjør uten konkurranse fra gutta! Oppfordrer Gunn Merete Bergli i Pink Racing. Hun ringte lensmannen i Ringsaker, Terje Krogstad og ønsket eget bil-arrangement bare for jenter. Lørdag 21. mars (fra 1100 – 1400) stiller Ringsakerprosjektet med en egen Jente-Glatta.

 

 

 

Stadig flere jenter har lidenskap for biler, enten det er å skru, style eller kjøre. Pink Racing jobber for å få til banekjøring og andre former for biltreff bare for jenter. - Vi har vært i kontakt med både politiet og kommunen, men foreløpig har vi ikke fått til noe i Oppland. Men veien er ikke lang til Moelv, sier Gunn Merete. Hun er imponert over hva Ringsakerprosjektet gjør for motorinteressert ungdom og glad for at Pink Racing er tatt så godt imot.

 

 

 

RINGSAKERPROSJEKTET

 

- Glatta er et av flere større tiltak i Ringsakerprosjektet for å redusere antallet drepte og hardt skadde, opplyser prosjektleder Erik Larsen. Statens vegvesen tok initiativ til prosjektet i 2007. Prosjektet er et samarbeid mellom Statens vegvesen, Politiet, Ringsaker kommune, Trygg Trafikk, Hedmark trafikksikkerhetsutvalg og ulike aktører som NAF, kjøreskoler og sponsorer. Prosjektet blir lagt merke til nasjonalt, og ble omtalt i den nylig framlagte Nasjonal Transportplan (NTP).

 

 

 

 

 

KONTRAKT OG DIALOG

 

Lensmannen i Ringsaker får mye skryt både fra ungdommer og samarbeidende etater for måten de møter den motorinteresserte ungdommen på. - Stadig flere oppdager at vi faktisk er ganske ok folk, smiler lensmann Terje Krogstad, som er glad for den gode dialogen som er oppnådd gjennom prosjektet. Glatta tilbyr ferdighetskjøring og frikjøring med flott premier og tur til Vålerbana i juni som gulrot. Ungdommene må underskrive på en kontrakt om at de skal kjøre uten å pådra seg prikker eller anmerkninger. _ Ved oppstarten var vi litt skeptiske til om kontrakten ville ha noen effekt, men allerede etter første sesong med Glatta i fjor så vi at det var bare en av over femti deltakere som pådro seg prikker. Nå følger vi med på de 121 som har skrevet kontrakt for denne sesongen, sier Krogstad.

 

 

 

PREMIER

NAF stiller med utfordrende bane til jentene på lørdag. I tillegg til kjøring og flotte premier fra Finn Engs Bil og deler, viser Brannvesenet i Ringsaker hurtigfrigjøring fra bil. Alle Glatta-kvelder har et kort kurs i temaer som angår trafikksikkerhet. Med kurs, kjøring og fokus på trafikksikkerhet, er håpet at ungdommen skal bli bedre bilister. – Vi har ingen å miste, er det unisone budskapet fra arrangørene.

 

 

 

Kontaktpersoner:

 

Prosjektleder i Ringsakerprosjektet, Erik Larsen; telefon 995 39 111.

 

Lensmann Terje Krogstad, Ringsaker; telefon 488 86 787

 

Leder for Pink Racing, Gunn Merete Bergli; telefon 404 72 579

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten legge inn et lite svar her og si at det var skikkelig moro i dag !! : rock :

Fikk da tukta BMW'n til pappa litt også - hehe : smil :

 

Så nå er jeg alt i gang med å skaffe barnevakt til den 26. mars :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror alle hadde det kjempe morro der ;D var morro å satse i dag. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. :P

 

IMGP2956.jpg

IMGP2880.jpg

 

 

ups :P satsa litt vel i den svingen..hihi

 

IMGP2978.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk litt hardt ut over fangern der ja.. : rolleyes:)

 

Hadde vært litt moro og sett bilder av egen kjøring også - tror jeg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har spurt han nå om han har noen bilder :D men han står som borte på msn..hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft :P

 

Han datt av stolen pga latterkrampe når han fant bildene med BMW'n på antar jeg : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei nei! du var kjempe flink jo!!

fikk ett bilde her nå. han sku fikse flere

 

IMGP2877.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe - Moro! :D

 

Supert om han har flere!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har vi linsa sæther fra vag forumet, her i action med gubbebilen ;)

 

IMGP2907.jpg

IMGP2862.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder og Videoer skal ligge i en egen tråd i medie forum delen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.