#1 Skrevet Februar 28, 2009 Har problemer nå. Jeg trodde først det var o-ringen på overtrykks ventilen på servo pumpa som var dårlig. Men den er nå byttet og pumpa er ca 2 år gammel bare. Jeg har nettop satt i motor osv og var klar får prøvekjøring. Etter ca 30-60 sek etter oppstart står servo olje spruten ut stjerne skruen som er en slags overtrykks ventil. Styre servoen fungerer med bremse servoen fungerer ikke. Jeg har hatt ute ABS sentralen pga. lakkering av motor rom, men bøyde kun rør til siden så de har havnet på rektig plass. Bremse master, og "booster beholderen" har sittet i hele tiden og rør til bremse servo har også sittet på hele tiden. Er det noen spesiell metode og lufte bremse servoen på ettersom den ikke fungerer når motoren går ? Håper på sjappe svar ! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2009 Bremsekraftforsterkeren går vel på vakuum, og har ikke noe med servopumpen å gjøre, såvidt jeg vet. Ville heller sjekket for vakuumlekkasjer et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2009 Neida. Ikke på bilen min. Det er servo bremser ikke bremsekraftforsterker. Cupen har servo, sedan har vakum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 Ok, da lærte jeg noe nytt i dag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2009 Har ei RS2 pumpe på vei opp nå. Håper den er lik og løser problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2009 noen som vet om bomba har en lastventil i toppen der overtrykket\returen går på ? Misstenker kansje at bomba sperrer og lager altfor høyt trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2009 problem løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2009 si gjerne hva som var galt da andre med samme problem kanskje drar nytte av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2009 Jeg kan ikke fastslå noe konkret : Antagelig en kombinasjon av tette slanger, tetter siler i banjo bolter, tette restriktorer, tett kule osv. Hadde den jævla jobben med og flushe rør og slanger. Og etter jeg fikk på pumpe nr. 3 en 120BARS S4 pumpe kom det seg til slutt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...