#1 Skrevet Februar 28, 2009 Har hatt litt problemer med dugg på førersiden i det siste, litt på vinduene og helt forrerst på døra. åpnet sikrigsboksen i motorrommet og der var det en del vann i lokket. hva kan dette skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2009 Prøv å vask vinduene innvendig. Dugger mye fortere og mer om di er møkkete. At det er fukt i sikringsbokslokket kan vel være pga varmt og kaldt om en annen nedi der. Har hatt sånn før jeg å . Sjekk også om det er mye vann i gulvteppe på førersiden. I min bil blir det det når jeg kjører korte stykker av gangen og setter meg inn med våte sko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2009 lurte litt på om det var lekkasje i varmeregisteret, men dette ligger vel på utsiden av kupeen under dekselet bak motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 Ja og nei. Varmeregisteret ligger i viftepakken som er under dekselet bak motoren, men pakken står montert rett inn i kupeen så om varmeregisteret lekker vil det renne kjølevæske rett inn. Om varmeregisteret lekker kommer det typisk vann ut av fotluftventilene eller rett ut av viftepakken over tunnellen. Du skal vel ikke ta av mer enn et par deksler for å se om dette er tilfelle hos deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2009 må jeg fjerne viftedekslelet på motorromsiden eller må jeg se det fra under dasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...