#1 Skrevet Februar 28, 2009 (endret) Jeg har litt endring i planene igjen. toppdekselet er planslipt for å få gjevnest mulig flate altså ikke bølge overflate slik mange gjenstander på ebay blant annet har hatt Prisen er kr 2500,- bytte i andre deler kan være interessant. ta det på PM bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 (endret) rundt selvkost. 500,- for plansliping 2000,- for høyglanspolering og chrom mye for ett deksel, men det koster å få det laget og ikke minst tid. det er litt merker i alu'n men det er fordi støpingen er slik og kunne ikke ta mer av dekselet (da hadde bare nytt kommet frem) dog så perfekt som det kan bli vil jeg påstå (og jeg er kresen:o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2009 1200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2009 1400kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2010 kan jeg få det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2011 Opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2012 prøver igjen.. showfinnish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2015 Har denne enda, vurderer fortsatt salg om det er noen som er interessret. Denne har skikkelig showfinnish. pris er ikke prutbar, 2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2015 ingen chromoholikere igjen her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...