Vårmønsting Hadeland 25/4-09

Anbefalte innlegg

Nå er det itte lenge tæl gitt. Trenger fortsatt flere dommere. Eller så er jeg fornøyd med en pappeske med pokaler for bilen min jeg, så trenger vell ikke dømming.

 

Har 2 og 1/2 dommer på lista mi nå liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halv dommer faktisk:D:D er det ikke kjekkt med litt premier på den gamle golfen?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan godt være en halv dommer. eller en hel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjør som jeg har gjort på tour de mjøsa treffene. bare huk tak i folk når de kommer og si DU ER DOMMER :P hehe. er det nødstilfelle så kan jeg dømme audi som sagt. men ser helst at jeg ikke gjør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nino Alexander Moscoso-Araya

 

Rolf du er den 1/2 dommern :P Den tror jeg fort kan bli oppgradert til hel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halv dommer faktisk:D:D er det ikke kjekkt med litt premier på den gamle golfen?? :P

 

jojo glad for pokaler den :D Står der uten fanger på vitner dekk og alt, så er ikke så ille med såppas med premiering da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde vel komme meg dit jeg å.. nå som jeg har vw.

å enda ikke vært der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja må jo det da :D Er kan til og med hjelpe til vist du gidder :D Da er du heldig da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange som ska kjøre fra hamar og lillehammer ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal over i hvertfall. og regner med det er flere som slenger seg på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg slenger meg med dere tenker jeg :) hvis jeg har fått felga mine da..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering

 

Har snakket med møller i dag, dem hadde fått spørmål fra Gran handelstand i år også om vi ville ta en cruise igjennom hovedgata i Gran. Jeg sa ja til dette og håper så mange som mulig blir med. Det er et ganske stort arangemang i Gran denne dagen også så blir en del folk der, fin promotering av klubben.

 

Det som er planen er og dra i fra Møller, rv4 mot Oslo til Gran svinge ned i gran og kjøre igjenom til runkjøringen, ta mot oslo for så og svinge til venstre inn mot Shell kjøre bak Shell og parkere på gamle tomta til Gran Auto(aka Møller Gran)

Legger med ett kart. Svart strek følger vi. Ble litt kaos i fjor prøver og få litt mindre i år da det blir en del folk der.

 

Ellers så vill Møller da holde åpent denne Lørdagen med delelager og salg ellers..

 

Premiering blir

 

Top 5 Audi

Top 5 Vw

Felger

Anlegg

Classic

Longest distance

 

Det er det jeg husker akuratt nå.

kart.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bra med cruising. Men fint om noen kan ta på seg å lede denne runda og at det blir evt noe skilting ? i fjor ble det litt stress da plutselig noen dro i forveien og det var ingen som helt visste hvor vi skulle samles. Der vi ble halveis samlet egnet det seg absolutt ikke for lave biler så endte med at jeg satte snuta hjemover kort tid etter i hvertfall.

 

Gleder meg til treff og må stresse nå så jeg får unna det siste lille ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering

 

Har snakket med møller i dag, dem hadde fått spørmål fra Gran handelstand i år også om vi ville ta en cruise igjennom hovedgata i Gran. Jeg sa ja til dette og håper så mange som mulig blir med. Det er et ganske stort arangemang i Gran denne dagen også så blir en del folk der, fin promotering av klubben.

 

Det som er planen er og dra i fra Møller, rv4 mot Oslo til Gran svinge ned i gran og kjøre igjenom til runkjøringen, ta mot oslo for så og svinge til venstre inn mot Shell kjøre bak Shell og parkere på gamle tomta til Gran Auto(aka Møller Gran)

Legger med ett kart. Svart strek følger vi. Ble litt kaos i fjor prøver og få litt mindre i år da det blir en del folk der.

 

Ellers så vill Møller da holde åpent denne Lørdagen med delelager og salg ellers..

 

Premiering blir

 

Top 5 Audi

Top 5 Vw

Felger

Anlegg

 

 

Det er det jeg husker akuratt nå.

 

Legger du det inn i først post også? ;)

 

Classic og longest distance er også blant premiene. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bra med cruising. Men fint om noen kan ta på seg å lede denne runda og at det blir evt noe skilting ? i fjor ble det litt stress da plutselig noen dro i forveien og det var ingen som helt visste hvor vi skulle samles. Der vi ble halveis samlet egnet det seg absolutt ikke for lave biler så endte med at jeg satte snuta hjemover kort tid etter i hvertfall.

 

Gleder meg til treff og må stresse nå så jeg får unna det siste lille ;)

 

 

Ja noe av grunnen til att planen kom frem noe mere detaljert i år. Men blir en som fører faenskapen ja.

Plassen er bedre i også.

 

Siste lille? Fy har siste masse jeg, rekker det aldri vist ikke noen feks du har lyst til og plast sveise litt for meg for ca ekstremt billig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har nok å sette fingra i selv. så har ikke tid til det nå ;) men kan alltids se på det senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette er et dumt spørsmål : flau : , men blir det cruising etter utstilling/bedømming da eller?

Bilen ser jo ikke ut kort tid etter vask nå pga alt støvet :o

 

Har ikke vært på Hadelandstreffet før så jeg vet ikke hvordan ting har blitt gjort tidligere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette er et dumt spørsmål : flau : , men blir det cruising etter utstilling/bedømming da eller?

Bilen ser jo ikke ut kort tid etter vask nå pga alt støvet :o

 

Har ikke vært på Hadelandstreffet før så jeg vet ikke hvordan ting har blitt gjort tidligere :)

 

Hei, ingen dummespørmål bare dårlige svar eller noe slikt.

 

Det blir da crusing etter treffet, regner med og komme i gang og dra ca 13:15 tenker jeg vi sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notert i kalenderen, satser på å komme :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, ingen dummespørmål bare dårlige svar eller noe slikt.

 

Det blir da crusing etter treffet, regner med og komme i gang og dra ca 13:15 tenker jeg vi sier.

 

Supert ! :)

Er første gangen jeg har noe å stille ut ama : rolleyes

 

Crusing er vi med på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert ! :)

Er første gangen jeg har noe å stille ut ama : rolleyes

 

Crusing er vi med på :D

 

Det blir knæll :D

 

Har ikke noe og stille ut med jeg denne gangen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.