Vårmønsting Hadeland 25/4-09

Anbefalte innlegg

Heisann, vurderer å komme hvis jeg får ting til å passe, men har aldri vært på slike vårmønstringer...

 

Trenger en liten innføring...

 

Det åpner kl 10.00, men man skal jo vaske litt først. Er det litt sånn flytende start, at man kan komme kl 11.00 ? Premieutdeling kl 13.00 ? og så er det ferdig ? Og ev. cruising kl 13.15 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, vurderer å komme hvis jeg får ting til å passe, men har aldri vært på slike vårmønstringer...

 

Trenger en liten innføring...

 

Det åpner kl 10.00, men man skal jo vaske litt først. Er det litt sånn flytende start, at man kan komme kl 11.00 ? Premieutdeling kl 13.00 ? og så er det ferdig ? Og ev. cruising kl 13.15 ?

 

Porten åpner 10 ja, og innkjøring helt til det stenger omtrent. Er flere vaskemuligheter i nærheten og er vel noe inne på området å.. Men kommer man sent (12 og utover regner jeg med) så kan det hende bilen ikke blir bedømt... :) Men bruker ikke å være noe problem...

Utdeling kl 13 ca ja og eventuelt cruising 13.15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enda bedre vær spådd nå :D jippi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, når er det dere drar? Og hvor skal dere møtes?:) Vil gjerne henge meg på;)

Ja, hehe. Det hadde han, skal høre med han om han kan:)

 

Vi drar fra statoil i hønegaten ca kl 08.30....siden ALLE skal vaske....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er HELT klar får å komme å eta pølser å se på gromme biler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er kokern i boks også, da blir det snadde koking på høyt nivå tenker jeg :D Bare jeg får felga mine nå eller så avlyser jeg hele driten :P Heh ikke så ille mulignes men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar fra statoil i hønegaten ca kl 08.30....siden ALLE skal vaske....;)

 

Okei:) Da slenger jeg meg på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel.. etter mange år som Ford mann så har jeg nå gått til innkjøp av en Audi.. så det er vel kanskje på tide med et VW/Audi treff på meg oxo... kjøpte bilen for bare et par uker siden, å det eneste jeg har fått gjort er å sette på felger.. bilen er langt fra no bra treff objekt.. men skal vel ikke se bort fra at jeg tar turen utover : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle vw audi er velkommene veit du, ingen krav til masse ting og tang.

Må nok ta turen syntes jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sklir vel også oppover en tur. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som passere jessheim? tenkte på kolonne fra jessheim? :):) event henge oss på noen andre ??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som passere jessheim? tenkte på kolonne fra jessheim? :):) event henge oss på noen andre ??:)

 

 

Felles kjøring til Hadeland 25.04.09 Vi kjører fra furuseth 0900 og tar E6 til gmoen før vi feier femogtredve'n over til Roa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar fra statoil i hønegaten ca kl 08.30....siden ALLE skal vaske....;)

 

 

da slenger jeg og en til fra sokna oss med dere fra hønefoss vis det går finnt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki da skal vi prøve å henge oss på der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta en hel haug med bilder nå så jeg kan sitte at sutre litt oppi nord pga militæret:) skulle gjort mye for å vært der:)hadde det vært på lørdag hadde det blitt tatt første fly fra Tromsø på fredagen:) får kose meg med teorien til lastebillappen når dere koser dere på møller:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta en hel haug med bilder nå så jeg kan sitte at sutre litt oppi nord pga militæret:) skulle gjort mye for å vært der:)hadde det vært på lørdag hadde det blitt tatt første fly fra Tromsø på fredagen:) får kose meg med teorien til lastebillappen når dere koser dere på møller:(

 

Det er på Lørdag : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en lang tur fra stavanger dette her... Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da slenger jeg og en til fra sokna oss med dere fra hønefoss vis det går finnt:)

 

det går bra;) blir en liten gjeng herfra da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal dra fra Drammen i morgen da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal dra fra Drammen i morgen da? : klø :

 

Håvard Bakken skal vel regner jeg med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal dra fra Drammen i morgen da? : klø :

 

Jeg kommer forbi der...

Når drar du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører fra Lier ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.