Vårmønsting Hadeland 25/4-09

Anbefalte innlegg

Hvor lønner det seg å vaske bilen? Og evt når burde jeg være der for å i det heletatt rekke å vaske?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert 14.04.2009

Angående vasking så får vi låne vaskehallen på Møller men, hadde vært fint om noen kunne brukt Esso stasjonen som ligger 500 meter mot Oslo ca fra plassen, den har 3 vaske haller 2av dem er det litt høy kant på men, en av dem er kurant for dem som holder seg lavt i terenget. Vist ikke blir det mye kø på denne vaskehallen oppe på plassen.

.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er adressa te der treffet er a?:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Bil Gran

Adresse:

Mohagalia 2

2770 Jaren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åi, trudde det var på Hadeland Glassverk av en eller annen grunn. Så da blei det ikkeno tur på meg:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, jeg får ikke kommet:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius og Bjørn: regner med jeg er avgårde fra drammen senest 9 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åi, trudde det var på Hadeland Glassverk av en eller annen grunn. Så da blei det ikkeno tur på meg:(

Er 25 min unna Hadeland Glassverk. Og med så mange som kommer er det verdt 25 min ekstra. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brum brum, da starter vi straks fra Follo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brum brum, da starter vi straks fra Follo.

good:) halvtime så begynner vi møtes her og:) ser ut til å bli en BRA dag ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar straks opp. Sol og 9 grader alt. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta Maaaaaaaaaaaaaaasse bilder a :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trivelig treff!

Få ut bilder NÅ!!!

Mer info om motorn/girkassa til flemming?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var enten girkassa eller drivaksel som røyk. Desverre :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

smalt godt da han ga på ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var "heldigvis" ikke noe annet enn en drivaksel som røyk fikk jeg høre !

Satan for en Rå bil/LYD :tilber:

.. er fortsatt lenge før gåsehuden på ryggen min blir bra tror jeg.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et meget vellykket treff i mine øyne hvertfal:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var "heldigvis" ikke noe annet enn en drivaksel som røyk fikk jeg høre !

Satan for en Rå bil/LYD :tilber:

.. er fortsatt lenge før gåsehuden på ryggen min blir bra tror jeg.. hehe

Smadret 3gir og knekt inngående aksel. IGJEN! Dette var den fjerde..: mad :

Men fikk bra fart på 1 og 2 gir da. trillet jo 200 meter i oppoverbakke etter det smalt. hehe ;)

Godt det skjedde nå, og ikke på rudskogen om en mnd! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smadret 3gir og knekt inngående aksel. IGJEN! Dette var den fjerde..: mad :

Men fikk bra fart på 1 og 2 gir da. trillet jo 200 meter i oppoverbakke etter det smalt. hehe ;)

Godt det skjedde nå, og ikke på rudskogen om en mnd! :)

Det blei såpass ja, Evensen antydet en drivaksel, men det der var jo noe mer omfattendes =/

Leit at bilen spiser så forbanna mye girkasser.. er annen innmat under sterk vurdering nå eller ? : dum :

Gåsehuden har enda ikke gitt seg !!!!! For en LYD !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei såpass ja, Evensen antydet en drivaksel, men det der var jo noe mer omfattendes =/

Leit at bilen spiser så forbanna mye girkasser.. er annen innmat under sterk vurdering nå eller ? : dum :

Gåsehuden har enda ikke gitt seg !!!!! For en LYD !!

ja, jeg trudde det var det først, men fant fort ut att det var mer :( halve 3 gir er rensket for tenner..

Er surt å ta kasser hele tiden ja. koster så jævli mye mer enn det smaker. Annen innmat er så dyrt, att det er uaktuelt. hvis man ikke evt får mange sponsorer. MEN da må man ut å spørre da. Er litt kjipt å flyge på tiggerunde suns je da.. heh. Får parkere væ.

Sjelden je får hørt lyden selv.. Ingen som tok det opp a? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg trudde det var det først, men fant fort ut att det var mer :( halve 3 gir er rensket for tenner..

Er surt å ta kasser hele tiden ja. koster så jævli mye mer enn det smaker. Annen innmat er så dyrt, att det er uaktuelt. hvis man ikke evt får mange sponsorer. MEN da må man ut å spørre da. Er litt kjipt å flyge på tiggerunde suns je da.. heh. Får parkere væ.

Sjelden je får hørt lyden selv.. Ingen som tok det opp a? ;)

tøft se att du tok deg turen ned til oss med bilen. helt klart et innslag som alle som var med på å gjøre treffet enda litt artigere. mange som fremdeles har gåsehud etter att du gasset litt :) jævelig synd att du tok kassa da, stod inne å ordna med premier når det skjedde, og det hørtes ikke godt ut ass. håper å se deg komme sterkt tilbake på gatebil om 1 mnd på rudskogen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft se att du tok deg turen ned til oss med bilen. helt klart et innslag som alle som var med på å gjøre treffet enda litt artigere. mange som fremdeles har gåsehud etter att du gasset litt :) jævelig synd att du tok kassa da, stod inne å ordna med premier når det skjedde, og det hørtes ikke godt ut ass. håper å se deg komme sterkt tilbake på gatebil om 1 mnd på rudskogen :)

Takker =) Er litt spesielt å kjøre den på veien også. hehe. Kasser finnes det flere av. Det spørs bare å lenge man skal gidde å kjøre sunt og skru.. vi får se ;) Kommer nok til å være klar til Rudskogen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.