#1 Skrevet Mars 1, 2009 Det har skjedd noe merkelig med vr6 til kjerringa. Skulle kjøre henne på byen da jeg "la merke til" at verken varmeapparatet, hovedlys, varmetrådene bakruta, eller abs funket. Har sjekket alt av sikkringer, å ingen var gåen. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Noen som har peiling på hvordan jeg kan gå frem ? Dette er da en 91mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 Det har skjedd noe merkelig med vr6 til kjerringa. Skulle kjøre henne på byen da jeg "la merke til" at verken varmeapparatet, hovedlys, varmetrådene bakruta, eller abs funket. Har sjekket alt av sikkringer, å ingen var gåen. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Noen som har peiling på hvordan jeg kan gå frem ? Dette er da en 91mod. Da mangler du sikkert viskere også? Skift tenningsbryter, så ordner alt seg igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 Da mangler du sikkert viskere også?Skift tenningsbryter, så ordner alt seg igjen. Støtter den! Bakstykket på tenningslåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Supert! Da skal jeg undersøke det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...