#1 Skrevet Mars 1, 2009 (endret) som topik sier. hvorda er det egentilg dette fungerer? jeg har crus control på bilen min men mangler crus control pompen tror jeg. men jeg jan ikke finne ut hvor jeg skal koble den på gass spjelet. noen som kan forklare dette enkelt? har en 3b motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 Er en vakuum klokke med et stag til gassspjeldet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 Det skal som sagt være en vaakumklokke med ett stag på som styrer selve gassspjeldet. Den ene enden skal på en rund knopp ved gassspjedet, mens selve klokka skal skrues fast i de to skruene som er på høyresiden av innsuget, der det er to ledninger som er jordet. Merk at stangen skal sitte FAST i klokka, dersom den er løs eller mangler er det bare å kjøpe ei ny klokke.. Problemet ditt er vel at du har snudd innsug, og da må du få laget til en mekanisme som vaakumklokka kan henge fast i og samtidig styre gasspjedet da den ikke kan stå der den egentlig skal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Det skal som sagt være en vaakumklokke med ett stag på som styrer selve gassspjeldet. Den ene enden skal på en rund knopp ved gassspjedet, mens selve klokka skal skrues fast i de to skruene som er på høyresiden av innsuget, der det er to ledninger som er jordet. Merk at stangen skal sitte FAST i klokka, dersom den er løs eller mangler er det bare å kjøpe ei ny klokke.. Problemet ditt er vel at du har snudd innsug, og da må du få laget til en mekanisme som vaakumklokka kan henge fast i og samtidig styre gasspjedet da den ikke kan stå der den egentlig skal.. takker for god forklaring. er det denne som skal inn i på vakumkloken? ring rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...