#1 Skrevet Mars 1, 2009 Som topic sier, så får eg ikke til å lade 1,8 bar med RS2 turbo, RS2 manifoil og RS2 dyser fra 034, 1,9bar wastegatefjær fra 034 og 3"eksos fra turbo fra 034. Bruker Greddy Boostcontroller Profec B Spec 2. Klarer knapt å peek'e på 1,65. En eneste gang har den peek'et på 1,70. Ka som gjør dette? burde vel lett kunne klart 1,8bar med RS2 turboen vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 Sliten turbo? Uansett den org. rs2 turboen er vel "tom" etter 350 ærlige hk, og det leverer den vel ved ca.1,6bar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 trodde den skulle klare 380hk eg på 1.85bar...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Etter det jeg har hørt fra egil på es er at maks på en slik turbo er 350-360. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2009 hvilke chipper kjører du med`? kor stor mapsensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2009 har 3bar mapsensor. Chippene vet jeg ikke da jeg kjøpte det som eg kit fra en her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2009 er jo greit og vite hvilket bensintrykk chippene er beregnet til,rart visst det er 380 chipper beregnet på orginalt AAN bensintrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2009 har skrudd ned bensintrykk til ca 3,4bar nå.. målt med bredbåndslambda.. ligger nå på ca 11.3-12.0 med maks turbotrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2009 Det er jo ganske optimalt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2009 ja, men ikke ladetrykket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2009 Prøvd med mer forspenning på wastegate? dvs skru ned skruen på lokket, evt bytte denne til en lenger om den ikke gir nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2009 det har eg ikke nei.. og hvis eg husker riktig, står denne så slakk den kan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 1, 2009 Juster grunntrykket på WG til 1,1bar+ så skal det gå fint. Evt. prøv med en vanlig manuell turbotrykksventil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 1, 2009 har jo elektronisk turbotrykksventil. Greddy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 1, 2009 fjæren som står i wastegaten er av typen 1,9bar fra 034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 1, 2009 fjæren som står i wastegaten er av typen 1,9bar fra 034 mja, men den gir vel da bare 0.9bar grunntrykk. Ville prøvd å justert wastegaten til 1.4-1.5bar og tatt siste 0.3barene med boostcontrolleren. Eg har en manuell TurboXS boostcontroller du kan få prøve en dag om du ikke får dette til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 1, 2009 skal prøve på dette senere.. takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 1, 2009 Hva slags eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 1, 2009 034 vel? rustfri.. de har bare en type eksos der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 1, 2009 da var wastegatefjøren strammet litt til, og det var der det lå.. hadde ingen problem med å lade 1,85 bar no... og det gikk som et uvær i forhold til de 1,6bar'ene eg har ladet siste året.. hadde seff PCen tilkoblet LC1 lambdaen og logget AFR'en samtidig, og så at den gikk enda litt fett... laveste var den nedi 10.20AFR ca, etter hvert som turtallet økte sank AFRen nedover.. så ved lavere turtall med bånn gass lå den på ca 11.8 og sank deretter etter hvert som turtallet økte.. har skrudd ned bensintrykket ned til 3.2 bar nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...