#1 Skrevet Mars 1, 2009 hei! kjøpte meg ein ny bil for ein måned siden ca det er ein grei 88 modell audi 80, men den hadde stått heile vinteren så då eg skulle sjå på den. har skifta alle vacumslanger og plugger og pluggledninger og kjører på kondensfjerner, men den fusker over heile registeret, og slokner på tomgang, men med choken på 2 hakk eller meir så fusker den ikkje. noken som veit ka det kan vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 Vi snakker her om 1.8S med 90hk og forgasser? Jeg har liten kjennskap til selve forgasseren, men ser jo fler på forumet her snakker om ising av forgasser som skaper mye trøbbel. Ellers er det greit å rengjøre alle stikk, sjekker at alle slanger er koblet til osv, alt ettersom oppbyggingen av gasseren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 ja vi snakker om 1,8s med 90 hk og forgasser. men det eg synst er merkelig er at forgasseren kan ise sjølv om det er flere pluss grader, og at den går reint med choke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Fra Golf 2 kjennskap er vel det å bytte pakning mellom innsuget og gasseren en svakhet som ofte gir falskluft og trøbbel? Fåes hos Biltema bi-bi-billig iallefallg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2009 ok, eg kan prøve det, men er det vanlig at den går nesten reint med choken på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...