#1 Skrevet Mars 1, 2009 Noen som kjenner til problemer m at 20 v kutter ladetrykket før 0,5 Møller mente lambda var def, FEIL. sjekket også coil rekka dem er også bra, dette er en aby motor orginal. og den går ikke i nød prog heller. Noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 motor kutter? eller får du ikke høyere turbotrykk enn 0,5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 blir det bom stopp\full kutt så snart ladetrykket passerer 0.5 bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2009 hmm, jeg har å slitt litt med å ikke få fult turbo trykk, men der er vist en magnetventil framme ved turboen å den har vist med det å gjøre var det noen som snakka om, dere får rette meg om jeg tar feil her folkens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2009 den sitter på innsugslangen. n75 heter den. det kan være den men jeg vil heller tro du har en liten lekasje et sted. pleier å være før/etter intercooler... men det er umulig å si. hvis du kobler fra luft filter å tetter det røret i enden med en lakkboks eller noe som du får inn og får stramma slangeklemma rundt også tar du av n75 og putter pistolen til en kompressor inni der og strammer med en slangeklemme så blåser du forsiktig luft inn i systemet og hører om det siver ut noen steder. det gjorde jeg og jeg hadde aldri finni lekasjen uten å gjort det. tipsa en jeg kjenner med volvo om å gjøre det samme og han fant lekasjen sin med en gang. funker som faen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2009 blir det bom stopp\full kutt så snart ladetrykket passerer 0.5 bar? Nei bilen går og nøkker og kan nesten høres ut som om at den slepper ut minimalt m trykk hver gang den nøkker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2009 den sitter på innsugslangen. n75 heter den. det kan være den men jeg vil heller tro du har en liten lekasje et sted. pleier å være før/etter intercooler... men det er umulig å si. hvis du kobler fra luft filter å tetter det røret i enden med en lakkboks eller noe som du får inn og får stramma slangeklemma rundt også tar du av n75 og putter pistolen til en kompressor inni der og strammer med en slangeklemme så blåser du forsiktig luft inn i systemet og hører om det siver ut noen steder. det gjorde jeg og jeg hadde aldri finni lekasjen uten å gjort det. tipsa en jeg kjenner med volvo om å gjøre det samme og han fant lekasjen sin med en gang. funker som faen. Takk for litt info skal prøve dette, men den n75 føleren er byttet fordi den kuttet først på 0,3 bar men kan den ha en sammen heng m dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2009 Har du sjekket bensintrykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2009 jeg å var usikker på om det var n75 først så da tok jeg den ut og kobla slangen direkte utenom og rett i wastegsate og beholdt kabelen fortsatt koblet i n75( bare la den til sides inni motorommet) vet ikke om dette er skadelig men det blei ingen forskjell. så jeg kobla den på igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2009 jeg å var usikker på om det var n75 først så da tok jeg den ut og kobla slangen direkte utenom og rett i wastegsate og beholdt kabelen fortsatt koblet i n75( bare la den til sides inni motorommet) vet ikke om dette er skadelig men det blei ingen forskjell. så jeg kobla den på igjen N75 senker styretrykket i slangen (ved å slippe luft tilbake til innsuget), så ved å koble slangen direkte på WG vil den kun lade grunntrykket. Du kan teste ved å koble av slangen som går til WG og se om du får mer enn 0.5 bar, men vær ekstremt forsiktig, da det er svært lett å overbooste. Får du mer enn 0.5bar på den måten er N75 sannsynligvis defekt. Ikke lest noen feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2009 jeg å var usikker på om det var n75 først så da tok jeg den ut og kobla slangen direkte utenom og rett i wastegsate og beholdt kabelen fortsatt koblet i n75( bare la den til sides inni motorommet) vet ikke om dette er skadelig men det blei ingen forskjell. så jeg kobla den på igjen Fant ut hva det var, slange klemma til bensinpumpa hadde slept på den gamle pumpa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2009 bra det ordnet seg!! og det er sant som espen sier at den da kun vil lade grunntrykket... jeg som surra. og som han sier så hvis noen vil prøve dette(koble fra wg) så vær veldig forsiktig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...