#1 Skrevet Mars 1, 2009 Hallois innsuget mitt er fullstendig svart inni, tjukt belegg av olje og slik.. hvordan få bort dette? høyttrykkspyler var bare og glemme diesel hjalp heller ikke noe spesielt.. kunne vært greit og fått dissa rene og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 eg vaska mitt i white sprite. funka gull det. bruk gjerne ein kost i tillegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 Legg det i diesel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Legg det i diesel. prøvd det. liggi i 2 dager nå. same sjit gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2009 Hva med å legge det i Cola? http://video.google.com/videoplay?docid=2083844365552082242 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2009 Hehe, Cola er kanskje ingen dum ide? Hvem vet, kanskje det hjelper. Skal snart begynne på samme rengjøringsjobb men gruer meg. Stakk fingern inn der og det var noe skikkelig klebrig og ekle greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=1521792&postcount=246 Funka fint for min del.... har ikke vært no høytrykk inne i bildet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2009 avfettingsvæske og høyttrykkspyler tar det meste, men det ser ut som om kaustikksoda er bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Jeg brente vekk mye så det ikke blei så mye seig guffe igjen... (blir endel flammer og røyk så ingen innendørs jobb) vaska over med zalo og en oppvask kost.... så la jeg det i et kaustisk soda bad i knapt 1 min (bobler no helt sinnsykt!!) og vaska over igjen med zalo og kost.... (dette funka fin fint for meg, andre ting funker sikkert det og) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...