#1 Skrevet Mars 1, 2009 Noen som vet hva slags felg dette er? På forhånd takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2009 den hetet ABT "Z" Sportfelge ABT felgen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2009 Den heter nok ABT A25 vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2009 (endret) Den heter nok ABT A25 vil jeg tro. Det ser veldig rett ut ja, tusen takk! Edit: eller kanskje ikke, det ser ut som de har en mutter/skrue på hver eike, som min ikke har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2009 hadde noen sånne! bare litt forskjell på dem.... sikkert no facelift utgaver av dem tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2009 Ser ut til at denne utgaven heter Abt A24. Regner med at dette er en 18" felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...