#1 Skrevet Mars 1, 2009 Fant dette bildet på vortex: Tror jeg likte de litt jeg, vet ikke om det er fordi det var noe annet en hva jeg har sett før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2009 Blir ikke det der egentlig en Westmoreland front med ekstralykter? Var faktisk ikke så dum den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2009 er vel ikke helt lik form på westy lyktene, men skjønner hva du mener.. Fikk litt lyst å lage til slik på en av bilene mine for å se hvordan der blir: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Tror ikke jeg skal prøve, i hvert fall. Tviler på det der ser særlig pent ut med små fangere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2009 Jeg syns det der så veldig veldig rart ut. Da er til og med en vanlig Jetta-front bedre. Det er vel en lettere modda Jetta-grill det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2009 Hehe.. Hva er de innerste lyktene egentlig? er det fjærnlys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2009 Det er tåkelys eller pynte-dummy-lamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2009 Hva med og fjerne de små lampene og forlenge grillen litt? Det tror jeg hadde blitt tøft, ser for meg litt sånn "sportquattro" look på lampene da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2009 Ser litt Jetta ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2009 Hva med og fjerne de små lampene og forlenge grillen litt? Det tror jeg hadde blitt tøft, ser for meg litt sånn "sportquattro" look på lampene da:) den støtter jeg, tror det hadde sett bra ut! mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2009 Ser litt Jetta ut Får prøve det på jettaen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2009 Får prøve det på jettaen da Ja du får gjøre det;) Du må oppdatere signaturen din å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2009 Done får se om det blir litt spekulering på de lysa om jeg kommer over et billig sett. Er mange andre deler jeg trenger før dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2009 jaja.. har nå kjøpt meg et sett med lykter, får de på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2009 synes nå det var litt kult med de i toppen jeg da. Ser litt mer fancy ut en Jetta flat-face'ene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2009 Jepp.. Kommer til å prøve på en av bilene etter hvert Likte det bedre en jettalyktene iallefall Men har troa på at det kan bli litt tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2009 Så dette bildet på vwvortex for litt sia, artig påfunn! Fikk nesten lyst til å skaffe et sett med lamper og prøve på en av Jettaene mine!Ser jo ut som det passer akkurat inni grillen og det hele.. Noe spesielt, men synes jammen det var tøft jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2009 (endret) Hva med og fjerne de små lampene og forlenge grillen litt? Det tror jeg hadde blitt tøft, ser for meg litt sånn "sportquattro" look på lampene da:) nam nam... absolutt ingen stygg front man kan lage seg utav dette,, ikke langt unna westy-front, men bærer litt mer preg av sportquattro-look 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2009 nam nam... absolutt ingen stygg front man kan lage seg utav dette,, ikke langt unna westy-front, men bærer litt mer preg av sportquattro-look Likte desse og jeg får spekkulere litt på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 26, 2009 nam nam... absolutt ingen stygg front man kan lage seg utav dette,, ikke langt unna westy-front, men bærer litt mer preg av sportquattro-look Den der synest jeg du skal satse på!! Dritfett... fikk lyst å prøve å modde til en slik til rotkopfen jeg nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 26, 2009 Dette kan bli spennende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 31, 2009 Litt bilder av passformen må nokk kappe litt her og der. Flere bilder i tråden min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1583274#post1583274 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...