#1 Skrevet November 26, 2004 Nå skal Telemarks lokallagsside være på nett. Gjenstår å få lakt inn en del info her og der. LES MER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2004 Hva skal det stå på den siden da? Er jo bare skryte bilder av Passaten til C.J jo (ikke at det er plagsomt da men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2004 Har ikke fått gjort så mye med siden enda da jeg har stått å skrudd golf i hele helga...Grunnen til at bilen min er der er pga det er en bug i system sånn at man må ha med et bilde på alt man poster av nyheter der. Men hva vi skal ha på lokallagssiden er jo helt opp til medlemene. Kanskje vi skulle hatt en side der med bilder og info om alle bilene våres? Ellers er det bare å komme med forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2004 vi kan jo skrive litt om forskjellige dyrearter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2004 ja, info om bilene og slikt kan vi ha. jeg kommer ikke på noe annet i farta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...