#1 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg har en 92 Golf MK1 Cab, med den store splinsen på rattstammen. Men ser at det er mindre splines under en slags overgang.. Stemmer det at et ratt med de små splinsene passer hvis jeg drar av denne "overgangen" ?? Og- er det bare å bruke en avdrager å dra den rett av ?? Eller må det et nytt boss til på rattet mitt ? /Christopher. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2009 mener det bare skal være og dra av denne "overgangen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2010 Tar opp igjen denne, er det bare å dra av denne overgangen? Sitter godt virker det som.... Skulle fått på et annet ratt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Nå har jeg aldri hatt noen så moderne Einser at dette har vært aktuelt, men jeg er 99% sikker på at overgangen bare er å dra av. Om du vil beholde den store splinesen så kjøper du boss/nav til Golf 2 modellår>1988. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2010 Har allerede et ratt i hus Dette gjelder en golf 2 men er akkurat samme prinsippet.... Skulle gjerne visst dette slik at jeg slipper å ødelegge hele stammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2010 Er bare å dra av den med en egnet avdrager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...