#1 Skrevet Mars 2, 2009 Skal lakke felgene mine nå, har tenkt på å lakke de samme farge, men leker litt med tanken på en annen farge... Hva synes dere? Er det noen som hadde giddet å photoshoppet? Legger ut tre bilder, da jeg ikke vet om noen vinkler er lettere enn andre å photoshoppe Har tenkt på hvit, svart, gunmetal ellernoe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2009 Sort må jo være penest på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2009 Hmm, ja kanskje det .. da burde jeg kanskje ha gått for sorte speil også.. Får se, har lyst å holde den mest mulig orginal også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2009 Således ... tok meg friheten til å senke litt og litt til ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2009 er uenig.. Synes finishen er bra på Abt-felgene. Men hva med.... en slags perlemor-hvit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2009 er uenig..Synes finishen er bra på Abt-felgene. Men hva med.... en slags perlemor-hvit? Den er vel neppe bra siden de skal lakkes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2009 Den er vel neppe bra siden de skal lakkes? tenkte vel mer i disse baner: har tenkt på å lakke de samme farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2009 Syntes denne bilen sier alt om hvilken farge på felgene som er frekkest på rød bil.... http://www.audizine.com/features/azer.php?azid=16&p=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2009 Takk for at du photoshoppet Ser ganske frekt ut, men lurer på om jeg også synes denne orginalfargen er finest.. Er et par riper i de, derfor jeg lakker. Skal inn til lakkereren imorgen, så får vi se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2009 lurer litt på hvor du lakkerer felgene dine?? Mine er "slitte" og trenger en make over:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg skal levere de inn til Torgersen lakkering her i Haugesund nå idag håper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2009 Du har uansett noen NICE felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2009 Takk levert inn igår, ble samme farge.. tradisjonelt,men synes de er fine sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 12, 2009 Tror det blir bra det Øystein... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 12, 2009 Er finest i orignal farge ja De er jo tross alt ganske sjeldne i dette landet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 7, 2009 Hvor mye skulle Torgersen ha for den jobben? Ble du fornøyd med resultatet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 8, 2009 Ble veeeldig fornøyd, helt strøkne. kan se om je gkan fikse noen bilder imorgen:) tok 600 kr per felg! ikke galen pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...