#1 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg har sentrallås, og fram til nå har jeg ikke hatt noe problem med å åpne bakluken. Plutselig her en dag var den ikke åpen etter at jeg hadde låst opp bilen. Det viser seg også jeg ikke har en nøkkel som passer. Det er mange år siden jeg kjøpte bilen, så det nytter nok ikke å spørre tidligere eier lenger. Jeg må derfor gjøre ”innbrudd” i min egen bil. Irriterende med bensintanken i bakseteryggen på B3 altså! Det er altså snakk om en 1987 Audi 80 B3 sedan. Mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2009 Du kommer til gjennom ett lite hull i bakseteryggen om du har en lang stang, men en god forutsetning er at dekselet på innsiden av luka er fraværende evnt er det vel muligheter gjennom høytalerhull og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2009 Du kommer til gjennom ett lite hull i bakseteryggen om du har en lang stang, men en god forutsetning er at dekselet på innsiden av luka er fraværende evnt er det vel muligheter gjennom høytalerhull og. Hehe. Det kan bli spennende. Jeg har ribbet det meste der bak. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2009 Hvis du uansett ikke har nøkkel til låsen bak der, så er det vel på tide å skaffe en lås med nøkkel, og så borre ut den låsen som står der? Har du kanskje de vanlige indre 80-baklyktene? De koster jo ikke allverden brukt heller, så hvis du ofrer lykta, så er det stor åpning i lokket der lykta sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2009 Hvis du uansett ikke har nøkkel til låsen bak der, så er det vel på tide å skaffe en lås med nøkkel, og så borre ut den låsen som står der? Har du kanskje de vanlige indre 80-baklyktene? De koster jo ikke allverden brukt heller, så hvis du ofrer lykta, så er det stor åpning i lokket der lykta sitter. Tanken har slått meg. Kommer nok til å gjøre det. Har hel 90-ramme, så lysene kommer ikke til å bli ofret. Hadde det bare vært de vanlige 80-lyktene hadde jeg nok knust en ja. Noen som har en lås med nøkkel liggende? mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...