#1 Skrevet November 26, 2004 finnes det noe liste over hvor medlemer har rabbat i gjøvik område? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2004 finnes det noe liste over hvor medlemer har rabbat i gjøvik område? Per dags dato er det ikkje noke spesielle avtalar som er forhandla fram. men på AS BIL på Gjøvik får du rabatt og på Mekonomen (rambekk) får du fin pris. Arbeider med nye avtalar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2004 har ved en tilfeldig het finni ut at vi har 10% på deler på olerud, var jo meningen at je gog kurt skulle skjekke litt ut der oppe men slapp dette da jeg kjøpte litt der oppe og bare spurte, Jippi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2004 jepp fikk 10% på mekonomen på rambekk, men må vel gå å få bedre rabbat en det hvis en går inn for det.... husker at jeg fikk netto + mva når jeg bodde på toten før. Får vel ta å kontakte noen kamerater når jeg kommer flyttende igjen og høre hva jeg kan få ordne for klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2004 jepp fikk 10% på mekonomen på rambekk, men må vel gå å få bedre rabbat en det hvis en går inn for det.... husker at jeg fikk netto + mva når jeg bodde på toten før. Får vel ta å kontakte noen kamerater når jeg kommer flyttende igjen og høre hva jeg kan få ordne for klubben. Ja gjer det, eg var meint å snakke med dei eg og. Men kjenner du dei, så er det best du snakker med dei. Da blir det sikkert bedre avtale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...