Noen som kan hjelpe med logging av s2 3b

Anbefalte innlegg

Hei

skulle ha stilt bensintrykket på s2en min slik at blandingen blir optimal. har mistanke om at den går alt for magert nå.

min LC1 har tatt kvelden og har blitt sendt til usa. så hadde vært konge visst noen kunne hjelpt en times tid med å få logget den skikkelig.

 

mvh

sindre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lambda liggende hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lambda liggende hvertfall..

 

jeg har dumpventilen din liggende her som du sikkert vil ha igjen;).hadde du hatt tid i helgen til ?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har dumpventilen din liggende her som du sikkert vil ha igjen;).hadde du hatt tid i helgen til ?

 

mvh

 

jeg har studieuke denne uken så har masse tid på dagtid også jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

skulle ha stilt bensintrykket på s2en min slik at blandingen blir optimal. har mistanke om at den går alt for magert nå.

 

Hvilket trykk har du satt den til nå, og hva er chippen din satt opp for?

 

Husk at hvis den med det trykket den er satt opp for i chippen ikke gir nok bensin, og du skrur opp bensintrykket til det er bra på toppen, vil den gå for fett langt nede og du risikerer bore-wash. Er ikke så mye mer trykk som skal til før lambda ikke klarer å regulerer det vekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket trykk har du satt den til nå, og hva er chippen din satt opp for?

 

Husk at hvis den med det trykket den er satt opp for i chippen ikke gir nok bensin, og du skrur opp bensintrykket til det er bra på toppen, vil den gå for fett langt nede og du risikerer bore-wash. Er ikke så mye mer trykk som skal til før lambda ikke klarer å regulerer det vekk

 

ligger 3.8bar trykk no.,chippen er satt opp til 3.2 på 440cc dyser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du har 440 cc dyser?

 

440@3,2 bar=454cc

440@3,8 bar=495cc

 

Da har du vel ca 9% for mye bensin da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.