#1 Skrevet Mars 2, 2009 var uheldig å havarerte caddyn idag.. registret hoppet over så frykter div havari: bh : så fant jeg en vraket golf fra 1993 med 1.9 diesel.. men vil dette passe?? lurer også på en golf 2 gti?? har vært gøy med med bensiner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2009 De som driver med eldre Caraveller benytterseg denne motoren eller aaz (TDK) istedenfor slappe 1,6eren som står org. i, bare å klaske den inn, men vil tro du må bruke deler fra 1,6 motoren! (blokka er fysisk lik, men et par cm høyere tror jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2009 Har en 90hk tdi fra 3er om du vil ha litt mer dieselhester og litt mer skru jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2009 Har en 1.9 tdi 110hk ASV motor fra octavia hvis du er interessert, å hvis noen vet om det passer? Uten turbo, da denne er gått åt skogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2009 Har en 90hk tdi fra 3er om du vil ha litt mer dieselhester og litt mer skru jobb. jeg skal vente litt å se hva osm sjer:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2009 her er synderen.. reg.reima er revet tvært av:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...