#1 Skrevet Mars 2, 2009 Noen som vet hvordan det blir med 8,5x17 felger med et 13 på s2 coupe? Dekk er 215.40.17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2009 Noen som vet hvordan det blir med 8,5x17 felger med et 13 på s2 coupe?Dekk er 215.40.17" vil nok stikke noen cm utefor hjulbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2009 Hvilken et burde jeg ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2009 vil nok stikke noen cm utefor hjulbuen Er du sikker på dette? har selv hatt 9x16 ET25 på s2n min, og det var ikke noe problem. Aleksander Urke har 9x17 ET15 på sin om jeg ikke husker feil. Om han har valset derimot, vet jeg ingenting om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2009 Nå er det jeg som selger,men jeg mener bestemt at dette er helt riktig ET for s2.Hør med Martin Sandvik her på forumet.Han vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2009 Nå er det jeg som selger,men jeg mener bestemt at dette er helt riktig ET for s2.Hør med Martin Sandvik her på forumet.Han vet. Martin hadde ikke noe svar på det. Andre som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2009 Dekkdimensjonen er ihvertfall "spik spenna gær'n".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2009 skal prøvemontere felg imorra,legger ut bilde seint på fredag eller lørdag så er det bare å vente å se.Mener det skal passe,vi får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2009 skal prøvemontere felg imorra,legger ut bilde seint på fredag eller lørdag så er det bare å vente å se.Mener det skal passe,vi får se. På sedan ja men blir det det samme på coupen som har litt anderledes understell da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2009 skal prøvemontere på s2 coupe,bilder kommer skal ta bilder i dag kl 15.30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2009 Bumpi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 22, 2009 Har 9x17 et 18 med 215/45-17 på min S2 coupe. Går fint dette, men er ikke god plass foran. Kommer litt ann på senk og hvor stiv bilen er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2009 Har 9x17 et 18 med 215/45-17 på min S2 coupe.Går fint dette, men er ikke god plass foran. Kommer litt ann på senk og hvor stiv bilen er.. Ja disse er jo 1/2" breiere enn disse 8,5" felgene men så kommer disse litt lengre inn med et18 kontra et13 så det blir vell nesten det samme. Har du valset skjermer både forran og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2009 fikk du noe bilder av felgene med et13? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2009 Ja disse er jo 1/2" breiere enn disse 8,5" felgene men så kommer disse litt lengre inn med et18 kontra et13 så det blir vell nesten det samme.Har du valset skjermer både forran og bak? I følge mine beregninger stikker 9" et18 ca. 1,4mm lenger ut kontra 8,5 et13.. Har ikke valset, men må vurdere det foran (evt. mindre dekk). Kommer an på senk og hvor stiv bilen er også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2009 Så bak går det greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 3, 2009 Noen som vet hvordan det blir med 8,5x17 felger med et 13 på s2 coupe?Dekk er 215.40.17" Går fint. Har samme dimensjoner selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...