#1 Skrevet Mars 2, 2009 Hei sann! Noen som skal på gatebil messa til helgen? Bård Sebastian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2009 Vi har tenkt å dra en hel bøling fra DAV. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2009 jeg å dama ska dit en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2009 jeg kommer nok innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg tar turen på Søndag, HØRER RYKTER OM ATT DET BLIR EN KLOVNEBIL Å SE DER? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg tar turen på Søndag, HØRER RYKTER OM ATT DET BLIR EN KLOVNEBIL Å SE DER? hehe rive av speila på den bilen ell? hahahahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2009 Var det som var planen, spytte å slå den til vinner:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2009 stikker dit på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2009 hehe rive av speila på den bilen ell? hahahahahahaha Hehe! ja gjør det a Jørn! haha! nei gleder meg til å stille ut altså hehe blir en morsom helg dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2009 Hehe! ja gjør det a Jørn! haha! nei gleder meg til å stille ut altså hehe blir en morsom helg dette! hehe det skjønner jeg blir nok bra med oppmerksomhet på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2009 hehe det skjønner jeg blir nok bra med oppmerksomhet på bilen Håper det! hehe! Gleder meg max ass! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2009 Og vi som ikke kan komme, vil ha bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2009 Tar i alle fall med kamera å poster masse bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 2, 2009 Blir en tur på Søndag, tar en tur innom MC messen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 2, 2009 Og vi som ikke kan komme, vil ha bilder har med kamera så blir MANGE bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg tar også med kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 7, 2009 (endret) er der, f o m torsdag, men det vet du alt Bård vi ses igjen i morgen ! og forresten, til de som har med kamera og vil vise oss de kan de legges ut på denne linken http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148922 som Bård alt har laget alt ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...