Anbefalte innlegg

Hadde en morsom opplevelse her om dagen, kjøre 30 mil uten nærlys, i mørket..

Lett diagnosert lysbryterfeil, alle sikringer var OK, lyspærer var OK og ledninger var OK..

Kan ha på parklys og tåkelys, og fjernlys når jeg flasher, ellers funker ikke nærlys eller fjernlys ved normal bruk..

hva kan jeg gjøre for å få fiksa den uten å bytte alt?

Noen som har enkel løsning på hva jeg kan gjøre uten verkstedbesøk? (fattig for tiden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lysbryteren gikk på min a4 b5 for litt siden, og da byttet dei bryteren for meg .. men du kan jo bytte den sjøl visdu har tid. bryteren koster ca 1000kr, men den eg skulle ha var med cruice også. men ville byttet bryter da, er kjedelig og begynne og lodde og kødde i bryteren, kan gjøre det verre vis du ikkje kan det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg hadde håpe på å slippe.. :P får se kordan det går..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel til å kjøpe ny på møller for rundt 900kr, å bytte sjøl.. så får se kor d går.. :P kansje æ blir helt uten lys til slutt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkt på at relèt kan være gåent da?

det var det på min når ikke mine nærlys funka, men det var når jeg slo over så jeg hadde coupe lys da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.