#1 Skrevet Mars 3, 2009 (endret) Da er det den tiden på året igjen:) I år skal alle verv stemmes på. -Leder -Nesteleder (Blir automatisk nestleder visst man for nest flest stemmer til leder stillingen) -Styremedlem -Styremedlem -Sekretær -Økonomiansvarlig Altså 6 verv som skal fylles. Har du lyst til å sitte i styret for 2009 så send meg en PM der du skriver hva du stiller til valg som. (Leder, styremedlem osv.) (Alle i styret kan stille til gjenvalg) Har du spm så still dem gjerne her eller send en PM til de som sitter i styret nå: Leder (Jan Henrik Nygård) Nestleder (Audun Stokkan) Styremedlem 1 (Tom Bakland) Styremedlem 2 (Jørgen Gerhardsen) Økonomiansvarlig (Truls Olsen) Sekretær (Jørgen Hagerup) Frist for å stille til valg går ut LØRDAG 21. MARS! (Dato for møtet kommer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2009 (endret) DATO TIL ÅRSMØTE ER TORSDAG 26. MARS PÅ PEPPES PIZZA!!! HER ER DET VIKTIG Å MØTE FOR DIN STEMME KAN AVGJØRE HVA SOM SKJER DET NESTE ÅRET!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 jeg stiller til gjennvalg som styre medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 Jeg stiller også til gjenvalg som styremedlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2009 Da er det 3 dager igjen til frist for å stille til valg går ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2009 Da går fristen til å stille til valg ut om ca 30 min. Det er ingen nye som har lyst å komme inn i styret. Og alle som sitter i styret nå har lyst å fortsette. Det eneste som skal opp til valg er til LEDER. Jan Henrik Nygård mot Audun Stokkan. Vi sees førstkommede Torsdag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2009 DATO TIL ÅRSMØTE ER TORSDAG 26. MARS PÅ PEPPES PIZZA!!! HER ER DET VIKTIG Å MØTE FOR DIN STEMME KAN AVGJØRE HVA SOM SKJER DET NESTE ÅRET!! Klokka..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2009 Sikkert kl 8, som de fleste andre møtene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2009 HUSK ÅRSMØTE IMORGEN KL 2000 PÅ PEPPES!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...