Nok et felgspørsmål fra meg... hva passer best på Golf 3. 7.5x17 eller 8x17? Haster!

Anbefalte innlegg

Har valgt å selge 16" mine da jeg er redd bilen vil bli ubrukelig lav når den blir justert helt ned..

 

Så har valgt å gå opp til 17", men hva passer best av disse på golf 3 stv?

 

7.5x17 Et20

 

eller

 

8x17 Et35

 

Haster litt da selgern venter på svar fra meg om hvilken dim jeg vil ha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ihvertfall aldri kjøpt noe smalere enn 8". ET35 får en også godkjenningspapirer på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da går vi nok for det! sammen med noen smale 205/40 dekk :)

Ikke sett noen golf 3 i norge med slike felger så det er litt morro! Men nå er det mange jeg ikke har sett da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min golf har jeg Azev C 8x17 ET30 med 205/40....den subber bittelitt foran i ekstreme tilfeller, uten at det er plagsomt. ellers ser det meget bra ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg akkurat gjort så jeg er godkjent hso paypal så jeg kan betale felgene asap godkjenningen er i orden :) Morro :)

 

Satser på det blir bra med 8x17 Et35 :)

 

Men har du valset noe morten evt hvor mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8-17 ET 35 passer ofte dårlig med gewinde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regnet med Et35 er for høyt, men går vel evt å space ut noen mm uten å måtte voldta hjulbuen? Hvilket ET må man ha for å gå klar av gewinden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å space ut noe jeg. Hadde da et par cm klaring med mine 7x17 et35, så en tomme til vil jo si ca 1,26cm lengre inn.. og burde da går klar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir 8x17.. Litt kant er det også :)

 

bestiller asap godkjenningskoden kommer fra paypal.. Har aldri orket godkjenne kortet og det fikk jeg svi for nå :( så håper koden kommer i morgen så jeg får betalt felgene som er lagt av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.